Întrebări frecvente


Dacă ai întrebări despre cum poți comanda, opțiunile de plată disponibile sau despre zonele în care livrăm, suntem aici să te ajutăm! Tot aici poți afla detaliile despre anularea comenzii și despre returnarea produselor.
Comandă, plată, livrare
Pentru a plasa o comandă, este suficient să alegi produsul preferat și să-l adaugi în coș. Completează detaliile de livrare, selectează metoda de plată și confirmă comanda.
Poți achita online cu cardul (VISA, MasterCard) direct pe site sau numerar la livrare.
Comanda minimă pentru livrare este de 50 de lei.
Poți opta pentru livrare standard (livrator propriu) sau ridicare personală din locația noastră, în funcție de preferințele tale.
Livrarea în Brașov este inclusă în preț. Pentru zonele limitrofe, există taxe suplimentare, în funcție de distanța de livrare. Poiana Brașov - 24 de lei Hărman - 12 lei
Politica de retur și anularea comenzii
Putem livra comenzi în Brașov, Poiana Brașov, Hărman cu respectarea condiției de valoare minimă specificată anterior.
Da, oferim această opțiune.
Momentan, nu oferim această opțiune.
Poți plasa o comandă oricând, deoarece livrăm non-stop la domiciliu.
Te rugăm să ne contactezi la unul dintre aceste numere de telefon 0268 41-89-89/ 0268 41-89-96/ 0368 41-89-89 pentru mai multe detalii referitoare la anularea comenzii.
Conform legislației în vigoare (Ordonanța Guvernului nr. 34/2014), produsele alimentare achiziționate online nu pot fi returnate. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi la 0268 41-89-89/ 0268 41-89-96/ 0368 41-89-89.
Nu ai găsit răspunsul pe care îl căutai?
Întrebări frecvente
Nu ezita să ne contactezi, suntem aici pentru a te ajuta cu orice întrebare sau nelămurire!
Scrie-ne întrebarea ta!


Despre BlueViking®
Forever Young, Forever Tasty
De peste 25 de ani livrăm preparate savuroase pentru a-ți aduce bucurie în fiecare moment.
Despre noi